INFORMACION PER PUBLIKIMIN E VENDIT TE LIRE


Të dhëna për vendin e lirë të punës


Data e regjistrimit

2023-12-05

Profesioni

Help Desk

Sasia e vendeve të lira të punës

4

Qarku

Tiranë

Rrethi

Tiranë

Njësia administrative

Tiranë

Adresa e punës

Mënyra e marrjes së ofertës

 

Mënyra e përzgjedhjes

 


Të dhënat e punëdhënësit


NIPT

K72410014H

Emri i ndërmarrjes

Operatori i Shpërndarjes së Energjisë Elektrike sh.a.

Veprimtaria ekonomike

E-40.13 - Shperndarja dhe tregtia e energjise elektrike

Rrethi

Tiranë

Datat e publikimit


Data e fillimit të njoftimit

05/12/2023

Data e mbarimit të njoftimit

25/12/2023

Data e mbarimit të publikimit

25/12/2023

Data e fundit e aplikimit

25/12/2023

Kushtet e punësimit


Kohëzgjatja e kontratës

Me afat të pacaktuar

Koha e punës

Me kohe te plote

Kërkesa të përgjithshme


Arsimimi

Arsim I Lartë

Niveli i kualifikimit

Eksperienca në punë

Po

Kualifikimet Kryesore

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË KRYESORE • Ndihma teknike dhe zgjidhja e problemeve për të gjithë përdoruesit e sistemeve të OSHEE GROUP SH.A.. Këtu përfshihen problemet e hardware-ve dhe software-ve, shkëputjet e rrjetit, problemet me printimin dhe skanimin e përdoruesve, problemet me fotokopjet, problemet me mail-et, etj.; • Monitorimi i sistemeve të lidhjeve të pikave periferike të OSHEE GROUP SH.A., evidentimi i problemeve të mundshme dhe dhënia e zgjidhjeve konkrete për çdo problem; • Instalimi i software-ve dhe aplikacioneve të ndryshme në kompjuterat e stafit të OSHEE GROUP SH.A. sipas nevojave të tyre, në përputhje me procedurat përkatëse; • Riparimi i problemeve të mundshme hardware-ve të kompjuterave të stafit të OSHEE GROUP SH.A.; • Analizimi dhe dhënia e zgjidhjeve për probleme të ndryshme që kanë të bëjnë me aksesin e shërbimeve të ofruara nga Departamenti i IT-së në stafin e OSHEE GROUP SH.A.; • Instalimi dhe mirëmbajtja e pajisjeve periferike (printer, skaner, fotokopje) të përdoruesve në zyrat qendrore dhe në pikat e tjera të Shoqërisë; • Raportimi i problemeve të shfaqura me frekuencë më të lartë dhe propozimi i zgjidhjeve respektive; • Trajnimi i përdoruesve të kompjuterave dhe pajisjeve periferike të OSHEE GROUP SH.A. në lidhje me përdorimin e tyre; • Koordinimi dhe bashkëpunimi me palët e treta ofruese të shërbimeve dhe propozimi i procedurave në dobi të rritjes së efiçencës së punës së Sektorit; • Menaxhimi i projekteve të brendshme të sektorit HelpDesk dhe marrja pjesë në projekte të tjera të OSHEE GROUP SH.A. që kanë lidhje me këtë Sektor; • Përgatitja e raporteve periodike për aktivitetet e Sektorit (incidente, aktivitete të parashikuara. etj.) dhe paraqitja tek Drejtori i Departamentit. Kërkesat dhe aftësitë: • Të ketë përfunduar studimet e larta në degët informatikë, informatikë ekonomike, inxhinieri elektronike/telekomunikacioni ose një fushë të ngjashme. • Te kete vite përvojë në inxhinieri rrjeti. • Preferohet Cisco Certified Network Associate (CCNA) ose certifikim ekuivalent. • Njohuri të protokolleve të rrjetit, teknologjive dhe praktikave më të mira të sigurisë. • Përvojë praktike me ruterat, switch-et, firewall-et dhe pajisjet e tjera të rrjetit. • Njohuri i VPN-ve, VLAN-ve dhe adresave IP. • Ekperience me tools e monitorimit dhe zgjidhjes së problemeve të rrjetit. • Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe ndërpersonale. • Aftësi për të punuar në mënyrë të pavarur dhe bashkëpunuese në një mjedis ekipor. • Fluent English