INFORMACION PER PUBLIKIMIN E VENDIT TE LIRE
Të dhëna për vendin e lirë të punës
Data e regjistrimit |
2023-12-05 |
Profesioni |
Help Desk |
Sasia e vendeve të lira të punës |
4 |
Qarku |
Tiranë |
Rrethi |
Tiranë |
Njësia administrative |
Tiranë |
Adresa e punës |
|
Mënyra e marrjes së ofertës |
|
Mënyra e përzgjedhjes |
|
Të dhënat e punëdhënësit
NIPT |
K72410014H |
Emri i ndërmarrjes |
Operatori i Shpërndarjes së Energjisë Elektrike sh.a. |
Veprimtaria ekonomike |
|
Rrethi |
Tiranë |
Datat e publikimit
Data e fillimit të njoftimit |
05/12/2023 |
Data e mbarimit të njoftimit |
25/12/2023 |
Data e mbarimit të publikimit |
25/12/2023 |
Data e fundit e aplikimit |
25/12/2023 |
Kushtet e punësimit
Kohëzgjatja e kontratës |
Me afat të pacaktuar |
Koha e punës |
Me kohe te plote |
Kërkesa të përgjithshme
Arsimimi |
Arsim I Lartë |
Niveli i kualifikimit |
|
Eksperienca në punë |
Po |
Kualifikimet Kryesore |
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË KRYESORE • Ndihma teknike dhe zgjidhja e problemeve për të gjithë përdoruesit e sistemeve të OSHEE GROUP SH.A.. Këtu përfshihen problemet e hardware-ve dhe software-ve, shkëputjet e rrjetit, problemet me printimin dhe skanimin e përdoruesve, problemet me fotokopjet, problemet me mail-et, etj.; • Monitorimi i sistemeve të lidhjeve të pikave periferike të OSHEE GROUP SH.A., evidentimi i problemeve të mundshme dhe dhënia e zgjidhjeve konkrete për çdo problem; • Instalimi i software-ve dhe aplikacioneve të ndryshme në kompjuterat e stafit të OSHEE GROUP SH.A. sipas nevojave të tyre, në përputhje me procedurat përkatëse; • Riparimi i problemeve të mundshme hardware-ve të kompjuterave të stafit të OSHEE GROUP SH.A.; • Analizimi dhe dhënia e zgjidhjeve për probleme të ndryshme që kanë të bëjnë me aksesin e shërbimeve të ofruara nga Departamenti i IT-së në stafin e OSHEE GROUP SH.A.; • Instalimi dhe mirëmbajtja e pajisjeve periferike (printer, skaner, fotokopje) të përdoruesve në zyrat qendrore dhe në pikat e tjera të Shoqërisë; • Raportimi i problemeve të shfaqura me frekuencë më të lartë dhe propozimi i zgjidhjeve respektive; • Trajnimi i përdoruesve të kompjuterave dhe pajisjeve periferike të OSHEE GROUP SH.A. në lidhje me përdorimin e tyre; • Koordinimi dhe bashkëpunimi me palët e treta ofruese të shërbimeve dhe propozimi i procedurave në dobi të rritjes së efiçencës së punës së Sektorit; • Menaxhimi i projekteve të brendshme të sektorit HelpDesk dhe marrja pjesë në projekte të tjera të OSHEE GROUP SH.A. që kanë lidhje me këtë Sektor; • Përgatitja e raporteve periodike për aktivitetet e Sektorit (incidente, aktivitete të parashikuara. etj.) dhe paraqitja tek Drejtori i Departamentit. Kërkesat dhe aftësitë: • Të ketë përfunduar studimet e larta në degët informatikë, informatikë ekonomike, inxhinieri elektronike/telekomunikacioni ose një fushë të ngjashme. • Te kete vite përvojë në inxhinieri rrjeti. • Preferohet Cisco Certified Network Associate (CCNA) ose certifikim ekuivalent. • Njohuri të protokolleve të rrjetit, teknologjive dhe praktikave më të mira të sigurisë. • Përvojë praktike me ruterat, switch-et, firewall-et dhe pajisjet e tjera të rrjetit. • Njohuri i VPN-ve, VLAN-ve dhe adresave IP. • Ekperience me tools e monitorimit dhe zgjidhjes së problemeve të rrjetit. • Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe ndërpersonale. • Aftësi për të punuar në mënyrë të pavarur dhe bashkëpunuese në një mjedis ekipor. • Fluent English |